Podestýlka

10.09.2010 22:18

Přesně před týdnem jsem zrušila koberečky a vrátila se zpět k hoblinám a pod to jsem dala peletky. Hobliny jsou krásné, velké, od Maliny. Peletky obrovskej balík z Hornbachu - 15 kg za 85,- Kč, což je super cena, ty samé peletky prodávají ve zverimexech pod různejma značkama a chtějí za 3 kg stovku a podobný hrůznosti. Klukům jsem v kleci nechala záchůdek, protože jsou zvyklí na něj chodit. Jenže se jim stala sem tam vedle nehoda a já každej den ty koberečky (resp. ručníčky) musela měnit. Tak jsem to vzdala a vyřešila takhle. Kluci to přivítali s velkým nadšením, chodí dál na záchůdek a když nestihnou, tak se to vcucne do peletek a je to. Hlavně jsou nadšený, že mají v kleci svoje milované patro, což dřív jsem jim nedávala, jelikož se pod ním vesele vyprazdňovali :) Jinak takhle s peletkama a hoblinama vydrží klec min. 4 dny krásně voňavá a já nemusím každej večer lítat kolem uklízení klece a praní ručníčků a jen je chodím krmit a mazlit. Takže spokojenost na všech frontách.